SZKOLENIA i AUDYTY


Ponad 20 lat prowadzenia różnych biznesów i ponad 5 lat pracy trenera i  wykładowcy zaowocowało moją autorską metodą szkoleniową pod nazwą
 
KOŁO JAKOŚCI BIZNESU®.

Metoda ta kompleksowo pomaga podnieść poziom kreatywności organizacji, rozwinąć etykę biznesu, a także rozwinąć umiejętności podejmowania działania i podejmowania decyzji, oraz opanować sztukę wykorzystania czasu. KOŁO JAKOŚCI BIZNESU® jest innowacyjną holistyczną  metodą szkoleniową uczącą wykorzystywać swój umysł i własną świadomość do poprawy jakości zarządzania. Dzięki tej metodzie pomogłem dziesiątkom firm poprawić jakość ich biznesów i nauczyć pracowników odkrywać swój osobisty potencjał.


   Wśród moich największych klientów są:

·         Uzdrowisko Busko-Zdrój  S.A.
·         Uzdrowisko Krynica-Żegiestów S.A.
·         Hotel Kapitan w Szczecinie
·         Pro.Orto.Dent sp. z o. o. w Krakowie
·         Periocare w Krakowie
·         Hotel Rycerski w Szczecinie
·         Uzdrowisko Ustroń S.A.
·         Hotel Bliza w Wejherowie
·         Centrum Zdrowia Tuchów Sp. z  o. o. w Tuchowie
·         Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Sp. z o. o.
·         Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe PTS Rabka Stanisław      Sokołowski Sp. J.
·         Sanatorium MSW „Orion” w Ciechocinku


        KOŁO JAKOŚCI BIZNESU® to metoda, dzięki której:
·         Poprawia się komunikacja w organizacji.
·        Rośnie praktyczna wiedza dotycząca wykorzystania swojego umysłu   świadomego i podświadomego do skutecznego podejmowania działania.
·         Wzrasta poczucie własnej wartości poszczególnych osób w organizacji.
·         Poprawia się skuteczność wykorzystania czasu osób w organizacji.
·         Poprawia się jakość produktów przedsiębiorstwa.
·         Doskonali się umiejętność definiowania i wyznaczania celów oraz  motywowania do działania.
·         Poprawia się jakość zarządzania, rośnie, produktywność i poprawiają się rezultaty działań zespołu.
Ponadto jestem autorem projektów szkoleniowych w obszarach:

      SAMOORGANIZACJA i WSPÓŁPRACA W ZESPOLE:

      Szkolenie poprawia następujące umiejętności:
      - komunikację
      - planowanie
      - radzenie sobie z negatywnymi emocjami podczas współpracy
      - kształtowanie postaw potrzebnych do osiągania celów

      SZTUKA PLANOWANIA I SZTUKA WYKORZYSTANIA CZASU

      Szkolenie poprawia następujące umiejętności:
      -  stawianie celów
      -  poprawa indywidualnej produktywności
      -  skuteczne wykorzystywanie czasu
      -  przebudowa nawyków osobistych związanych z wykorzystaniem czasu

     ZARZĄDZANIE WARTOŚCIAMI ORGANIZACJI

     Szkolenie poprawia następujące umiejętności:
     -  świadomość etyki biznesu i posługiwania się nią w środowisku pracy
     -  znaczenie słów i emocji w biznesie
     -  rozwiązywanie dylematów etycznych w zarządzaniu
     -  adaptacja wartości w kulturę organizacyjną

    TRENINGI INDYWIDUALNE dotyczące:

    - radzenia sobie ze stresem
    - pokonywanie lęków  związanych z wyzwaniami
    - indywidualny rozwój kompetencji i postaw
    - samodoskonalenie się
    - indywidualna praca nad nawykami
    - praca z emocjami dotyczącymi środowiska pracy


AUDYTY JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA i SZKOLENIA Z POPRAWY    JAKOŚCI  OBSŁUGI KLIENTA

   -  audyty telefonicznej obsługi klienta
   -  audyty  wykonywane metodą „tajemniczy klient    

Audyty umożliwiają weryfikację zgodności wykonywanej obsługi klienta z celami i zasadami przyjętymi przez organizację. Po audycie zalecane są szkolenia w zakresie JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA, dotyczące  wykrytych  nieprawidłowości.         

          
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz