13 stycznia 2016

ZASADY SUKCESU


Urodziłem się i wychowałem w czasach PRL-u. Uczyły one zaradności, pomysłowości i siły, żeby najpierw przetrwać, a potem funkcjonować w  niejasnym świecie wolnego rynku. Z chwilą odebrania dowodu osobistego zacząłem poznawać zasady biznesu. Wtedy kompletnie nie miałem żadnych wzorców działania, tradycji wyniesionych z domu, ani wiedzy jak to robić.
Gdy niespełna rok temu zakładałem ten blog moim celem było to, aby stał się on źródłem wiedzy o tym, jak sobie skutecznie radzić ze zmianami, których doświadcza współczesny pracownik i przedsiębiorca. Nowy cykl pt. „ZASADY SUKCESU” dedykuję każdemu, kto poszukuje wzorców postępowania i chce się uczyć od innych.
Wśród moich ulubionych mentorów są: Brian Tracy, Anthony Robbins, czy Robert Kijosaki i wielu innych. Wspaniali przedsiębiorcy jak Donald Trump, Steve Jobs, Warren Buffet, czy Bill Gates pokazują jak działać, ale przede wszystkim jak warto myśleć i traktować inne osoby. Byłem zaskoczony, że w ich sposobie myślenia znalazłem tak wiele treści, które są wspólne, chociaż inaczej wyrażane. Dotyczą one głębokich przemyśleń etycznych ugruntowanych w umyśle tak bardzo, że zaowocowały olbrzymimi fortunami i dobroczynną aktywnością, która realnie pomaga milionom ludzi. Większość z nich podkreśla wagę pracy nad własnym charakterem i wartościami osobistymi, jako kluczowe, żeby cieszyć się sukcesem. Ich życie, to dążenie do  spełniania siebie w najczystszej formie.
W  cyklu „ZASADY SUKCESU” chcę pokazać przykłady myślenia, wartości jakimi się kierują i styl pracy jaki promują ludzie sukcesu z całego świata. Wśród nich znajda się ci, którzy wielokrotnie bankrutowali, zmagali się ze swoimi słabościami i podnosili, żeby wreszcie wydobyć z siebie ukryte talenty i pasje, a marzenia zamienić na materialne owoce.
W najbliższą sobotę zapraszam na „Zasady Sukcesu według Napoleona Hilla”, doradcy dwóch prezydentów USA, pisarza i prekursora światowej literatury sukcesu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz