03 października 2015

ZA DARMO


Z większości źródeł informacji  dobiegaj do nas komunikaty zachęcające nas do zainteresowania się jakimś towarem lub usługą. Spośród wielu sposobów zachęt najczęściej można usłyszeć: „TANIO”, „PROMOCJA”, „PRZECENA” , „OKAZJA” , „RABAT”. Słowem warto, bo jest taniej niż normalnie.
Gdy miałem dwadzieścia lat sporo czasu spędziłem na placach targowych handlując różnymi towarami.  Sam zachwalałem swoje towary podkreślając, że ich cena jest na prawdę wyjątkowa w stosunku do faktycznej wartości tych rzeczy. Część handlowców słysząc złośliwe komentarze klientów, którzy nie podzielali wyjątkowości ich  oferty mówiła z gniewem -mało profesjonalnie :„a może chciałaby Pani za darmo?”
Większość klientów słysząc taki komentarz odchodziła, bo setki, tysiące razy w życiu słyszeli, a później sami zaczęli powtarzać, że :„nie ma rzeczy za darmo”.
Im dłużej żyję tym wyraźniej dostrzegam, że wszechświat wyposażył  nas w aktywa, które nic nie kosztują. Nic nie kosztują, bo są naturalnym darem jaki każdy z nas żyjących ma do swojej dyspozycji. Co więcej to właśnie te aktywa decydują o tym czy w naszym życiu będzie bogactwo obfitość, radość, spełnienie, szczęście, a także  zdrowie.
Im dłużej żyję tym bardziej dostrzegam jak nasze umysły dały się uwieść sile myśli „NIC NIE MA ZA DARMO, albo „ZA WSZYSTKO TRZEBA PŁACIĆ”.
W dalszych wpisach będę o pisał o rzeczach które są za darmo, ale zanim to zrobię chciałem zadać Ci drogi Czytelniku tylko jedno pytanie:
 Czy jesteś gotowy na to, żeby temu co NIC NIE KOSZTUJE nadać WARTOŚĆ?
Przy czym nie chodzi mi oto, co nas nic nie kosztuje, a ktoś dając nam to musiał zapłacić, np. kupując nam prezent. nie chodzi mi też o cytowany przykład handlowca, który ze złością krzyczał, że może Pani to chce za darmo. Chodzi mi o rzeczy , które są WARTE,  ale NIC NIKOGO nie kosztowały i nie będą kosztować.
Jeśli chcesz poznać co jest BARDZO WARTOŚCIOWE I CAŁKOWICIE za darmo polecam następną serię wpisów z nowego cyklu „SĄ RZECZY ZA DARMO”.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz